לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםארנקיםארנק קר מנוהל
אילו סוגי חשבונות ישנם בארנק הקר המנוהל?
אילו סוגי חשבונות ישנם בארנק הקר המנוהל?
עודכן לפני יותר משבוע

הארנק של ביטס אוף גולד משתדרג ומאפשר לכם לשמור את המטבעות שלכם בבטחה בחשבון המתאים ביותר לצרכי הקריפטו שלכם. לנוחיותכם, אפשר לבחור חשבון מסויים, או להשתמש בכולם, וללא כל עלות נוספת.

חשבון מסחר:

חשבון פונקציונלי המאפשר קניה, מכירה ומשיכה של כל המטבעות שאנחנו מציעים והוא החשבון הדיפולטיבי שיפתח לכם עם קנית המטבעות הראשונה בארנק של ביטס אוף גולד.

  • הטבת מיסוי בחשבון: תהליך ניכוי ודיווח מס במקור בעת מכירה נעשה במלואו ע״י ביטס אוף גולד ללא עלות נוספת.

חשבון הפקדות:


חשבון גמיש לכלל הפעולות בארנק שנפתח עם פעולת הפקדת המטבעות הראשונה בארנק של ביטס אוף גולד. החשבון מאפשר קניה, מכירה, משיכה והפקדה של כלל המטבעות שאנחנו מציעים. זהו החשבון היחיד שמאפשר להפקיד אליו מטבעות מפלטפורמות/ ארנקים חיצוניים.

חשבון חיסכון:

חשבון ייחודי בשיתוף כרטיסי האשראי של מקס - Max back Crypto ו- Max back Total המאפשרים צבירה חודשית אוטומטית של מטבעות קריפטו על כל רכישה בכרטיס.

החשבון מאפשר צבירה, קניה מוזלת של מטבעות נוספים באמצעות כרטיסי האשראי של מקס ומכירת מטבעות וקבלת שקלים לחשבון הבנק.

  • הטבת מיסוי בחשבון: תהליך ניכוי ודיווח מס במקור בעת מכירה נעשה במלואו ע״י ביטס אוף גולד ללא עלות נוספת.

  • הטבת עמלה בחשבון: קניה לחשבון Max back Crypto ו-Max back Total באמצעות כרטיסי האשראי של מקס מקנה 6% ו-4% הנחה על עמלת השירות של ביטס אוף גולד בהתאמה.

מידע חשוב:

כדי שנוכל לאפשר לכם לשמור על ההטבות היחודיות של כל חשבון, לא ניתן להעביר מטבעות בין החשבונות שבארנק. מכירה / משיכה של מטבעות היא בכפוף לתנאים והמינימום המופיעים באתר.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?