כל האוספים
ארנקים
ארנק קר מנוהל
מה זה הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד?
מה זה הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד?
עודכן לפני יותר משבוע

הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד נולד לאחר שנים של פעילות וניסיון בתעשיית הקריפטו ומתוך החזון להנגיש את עולם המטבעות הדיגיטלים לכל מי שחפץ בכך. עם השנים התגברה אצלנו ההבנה שרבים המעוניינים לקחת חלק בכלכלה החדשה והמתפתחת - לקנות, למכור, ולסחור במטבעות דיגיטליים נמנעים מלעשות את הצעד הראשון בתחום. למה? מתוך חשש מטכנולוגיית הבלוקצ׳יין שנתפסת לעיתים כמורכבת, מתוך כובד האחריות של תפעול ארנק דיגיטלי בעצמי, הצורך לנהל או לזכור ססמאות מורכבות לארנק ועוד.

הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד נועד לתת מענה בדיוק לכך. הוא מאפשר כניסה חלקה, פשוטה, נעימה ובטוחה לעולם המטבעות הדיגיטליים כשכל מאחורי הקלעים - עלינו. הארנק נפתח באופן אוטומטי עם יצירת משתמש באתר של ביטס אוף גולד וניתן לנווט אליו בקלות דרך התפריט הראשי בלחיצה על ״ארנק Bits of Gold״. הארנק מאפשר קניה, מכירה, ומשיכה של כל מטבעות הקריפטו שאנחנו מציעים ישירות מהארנק, ובקרוב תתאפשר גם הפקדת מטבעות קריפטו מפלטפורמות/ ארנקים חיצוניים.


אז איך זה בעצם עובד?

הפונקציונליות הייחודית של הארנק מתאפשרת ע״י שיתוף פעולה עם שירות המשמורת הגדול והמוכר בעולם של חברת BitGo Trust האמריקאי, בו 100% מהמטבעת מאוחסנים באופן קר ומנותק מהרשת, ומאובטחים, מבוטחים ומגובים ע״י טכנולוגיה מתקדמת. ניהול הארנק מתבצע ע״י ביטס אוף גולד.

אפשר להתחבר לארנק הקר המנוהל מכל מכשיר באמצעות שם משתמש וסיסמה או באמצעות כניסה ביומטרית חכמה, ואף להגביר את רמת האבטחה ע״י שימוש באימות דו שלבי.

שירות החזקת המטבעות בארנק הקר המנוהל הוא ללא עלות והשימוש בו מתאים לכולם. הצטרפו אלינו!

לצפייה בכל מדריכי השימוש בארנק הקר המנוהל שלנו לחצו:

האם קיבלת תשובה לשאלתך?