כל האוספים
שירותי קריפטו משלימים
כרטיסי ביטקוין קאש-באק
כרטיסי ביטקוין קאש-באק

צבירת ביטקוין קאש-באק באמצעות כרטיסי האשראי מקס באק-קריפטו ומקס באק-טוטאל

עודכן השבוע

ביטקוין קאש-באק באמצעות כרטיס האשראי maxBack Crypto

שירות ביטקוין קאש-באק הוא פרי שיתוף פעולה ייחודי של ביטס אוף גולד יחד עם חברת מקס שהביא לכם את כרטיס maxaBack Crypto - כרטיס האשראי הראשון בישראל שצובר ביטקוין על כל רכישה באשראי וביחס המרה משתלם. בכל חודש, באופן אוטומטי, ללא עמלה וללא כל מאמץ.

הנקודות שנצברות בכרטיס maxBack Crypto מומרות לביטקוין אחת לחודש בשעה 12:00 (שני ימי עסקים לאחר מועד החיוב הספציפי של הלקוח/ה) ומופקדים בארנק משמורת פרטי בביטס אוף גולד (ארנק קר מנוהל) המאובטח ומגובה בטכנולוגיה מתקדמת בשיתוף פעולה עם BitGo Trust האמריקאית.

כך למשל, אם מועד החיוב האשראי החודשי הוא ב-10 לחודש, המטבעת ירכשו עבורכם ב-12 לחודש בשעה 12:00 ויופקדו בהקדם לארנק הקר המנוהל שלכם.

* ניתן לצפות כאן בתקנון כרטיס maxaBack Crypto
* ניתן לצפות כאן בתנאי השימוש של הכרטיס

ביטקוין קאש-באק באמצעות כרטיס האשראי maxBack Total

הנקודות שנצברות בכרטיס maxBack Total מומרות לביטקוין מידי יום בשעה 16:00 (כיום עסקים אחד לאחר פתיחת הבקשה להמרת הנקודות לקריפטו באפליקציית מקס). המטבעות יופקדו בארנק משמורת פרטי בביטס אוף גולד (ארנק קר מנוהל) המאובטח ומגובה בטכנולוגיה מתקדמת בשיתוף פעולה עם BitGo Trust האמריקאית.

כך למשל, אם מועד החיוב האשראי החודשי הוא ב-10 לחודש, המטבעת ירכשו עבורכם ב-11 לחודש בשעה 16:00 ויופקדו בהקדם לארנק הקר המנוהל שלכם.

* ניתן לצפות כאן בתנאי השימוש של הכרטיס

מידע חשוב בנוגע לכרטיסים:

  • את היתרה בחשבונות ניתן לראות בחשבונך בביטס אוף גולד בלחיצה על ״ארנק קר מנוהל״, וכן באפליקצייה של מקס.

  • חשבונות maxaBack Crypto ו-maxaBack Total בארנק של ביטס אוף גולד הם חשבונות ב״מעגל סגור״. כלומר, בחשבונות אלו ניתן לרכוש מטבעות נוספים באמצעות כרטיסי האשראי של מקס, וכן למכור את המטבעות ולקבל כסף לחשבון הבנק של הלקוח/ה. בשלב זה לא ניתן למשוך מטבעות מחשבונות אלו לארנק חיצוני אחר.

  • מכירת מטבעות מהחשבון כפופה למינימום יתרה המופיע באתר בכל עת.

  • את ניכוי ודיווח המס בעת מכירה אנחנו מבצעים עבורכם!



האם קיבלת תשובה לשאלתך?