לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהחשבון שליניהול ותפעול החשבון שלי
אבדה לי הגישה לכתובת המייל שלי אצלכם, מה אפשר לעשות?
אבדה לי הגישה לכתובת המייל שלי אצלכם, מה אפשר לעשות?
עודכן לפני יותר מ-9 חודשים

כדי להחליף כתובת מייל קיימת במערכת עם כתובת מייל חדשה, יש לפנות אלינו ולבצע אימות אל מול אחד הפרטים הקיימים אצלנו במערכת. לאחר החלפת המייל ישלח אליך מייל אימות דרכו יש לאמת את כתובת המייל החדשה. לאחר מכן ניתן להתחבר לחשבונתך עם כתובת המייל החדשה וסיסמתך לחשבון.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?