אם אינך מצליח/ה להתחבר לחשבון כדאי לבדוק ש:
שם המשתמש (כתובת המייל שלכם) הוקלד באופן תקין וללא מרווחים.
הסיסמה לחשבון הוקלדה באופן תקין וללא מרווחים. ניתן ללחוץ על האייקון של העין ולהחליף את נראות ההקלדה מכוכביות לתווים.
במידה ומוגדר בחשבון אימות דו שלבי, בדקו בנוסף שהקוד שהוזן שייך לחשבון שלכם בביטס אוף גולד.
במידה והחשבון ננעל עקב ריבוי נסיונות כניסה בדקו את המייל שלכם ועקבו אחר ההנחיות לפתיחת החשבון. (להרחבה ראו: ללמה החשבון שלי ננעל וכיצד ניתן לפתוח אותו לפעילות?)
במידה ובצעתם את הבדיקות הנל ואתם עדין נתקלים בבעית התחברות, אנא פנו אלינו.