לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהחשבון שליניהול ותפעול החשבון שלי
למה אני לא מצליח/ה להתחבר לחשבון שלי?
למה אני לא מצליח/ה להתחבר לחשבון שלי?
עודכן לפני יותר מ-8 חודשים

אם אינך מצליח/ה להתחבר לחשבון כדאי לבדוק ש:

  • שם המשתמש (כתובת המייל שלכם) הוקלד באופן תקין וללא מרווחים.

  • הסיסמה לחשבון הוקלדה באופן תקין וללא מרווחים. ניתן ללחוץ על האייקון של העין ולהחליף את נראות ההקלדה מכוכביות לתווים.

  • במידה ומוגדר בחשבון אימות דו שלבי, בדקו בנוסף שהקוד שהוזן שייך לחשבון שלכם בביטס אוף גולד.

  • במידה והחשבון ננעל עקב ריבוי נסיונות כניסה בדקו את המייל שלכם ועקבו אחר ההנחיות לפתיחת החשבון. (להרחבה ראו: ללמה החשבון שלי ננעל וכיצד ניתן לפתוח אותו לפעילות?)

במידה ובצעתם את הבדיקות הנל ואתם עדין נתקלים בבעית התחברות, אנא פנו אלינו.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?